tisdag 5 oktober 2010

6 okt

Går dagen var min lediga dag...skönt. Tog en tur till arvika för lite ansiktsbehandling(fått i födelsdags present annars skulle nog inte jah prioritera det..men när jag väl kom dit hade jag eller expediten tagit fel dag...faan .Åkte till en vääninna på fika istället och sedan hem. tog det lite lugnt . kolla datorn , lagade kassler gratäng. sedan kom morsan med sambo. Alla gick ner till svärmor då red jag på mina pållar på banan.
Onsdag morg .: 07.00uppe med tuppen för att hinna med allt. middagen är redan i spisen, ska gå ut och göra stallet innan jag det är dags för min onsdags joggning.sedan blir det att packa in hästarna och åka till stallet. Handikapp kl, 13.00. rida någon där oxå, pernilla sk klippa mina, ny grupp(hästis) börjar kl 16.00 idag och sedan de vanlíga lektionerna och efter det ska jag rida min ena häst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar