onsdag 20 oktober 2010

ja ibland går dagarna utan några inlägg., men det är detsamma som föregår under dagarna. Jag rider mina hästar och jobbar på ridskolan. Har varit hos farmor några tisdagar( det är min lediga dag). Hon har fåttt diagnosen åldersdement, men det är väl inte så konstigt när hon är 85 +. Men vill hjälpa henne så länge hon kommer i håg méj, man vet ju aldrig....
Imorse när jag vaknade var det 9,4 minus grader -fantastiskt kallt för att vara okt. Lite synd för då kan jag inte rida på grusplanen.
Manne jagar älg i två veckor, upp halv sex varje dag måste vara jobbigt men han tycker väl det är jättekul och han har faktiskt skjutit två älgar i år.
Men det är ju bra med lite kött.
Nej nu ska jag förbereda middagen , som jag alltid gör på morgonen men är lite sen i dag... Jag släppte ut hunden i natt och sen kunde jag inte somna om förrän på morgon kvisten.
Idag blir det kotletter i ugn och kokt potatis.. och ridning innan jag åker till stallet.

1 kommentar:

  1. hoho - update please! :-) Kan man få se lite bilder av dina djur månne?

    SvaraRadera